Pages

Friday, September 12, 2008

the new nisha~masak memasak

huhuh
sepanjang aku berde di sini
byk bnda baru yg aku blaja
huhuhu
bnda pertama yg aku blaja adalah
belajar memasak
huahua...cam xcy jer kn???

btw,
first masakn yg aku blaja is

ayam msk merah...jeng2
tapi dgn bimbingn k.maya la
huhuhuh~

ngeh2~




amacam?? ade rupa ayam msk merah tak??
huhuhuhu~

tapi yg xbape bestnye...ayam uh sgt masin
huahuahua
biasela kn, org pose yg msk...;p

all this mmg sgt baru untuk aku kos
kalau kat mesia luw...tadanya aku nk blaja msk
huuhu...mls tol bab2 msk neh...but bla mai cni, kene buang jauh2
rase mls uh, kalau tidak...kebulur la jwbnye


antara jenis masakn yg aku da blaja:
  • ayam masak merah
  • ayam masak lemak cili api
  • mushroom soup (senang gla weh)
  • udang masak merah (pakai serbuk...;p)
  • sup ayam

semalam aku masak sup ayam ngn wani
huhuhu
n yg plg xbestnya


sup itu sgt tawar!!!
huhuhuhuhu

sedeyhh gla aku
ye r, baru nk mkn sup

tapi tapala
biasela uh, perst time blaja kn
xkn la suma perfek
huhuhuh~

rini kua result test untok
penempatan klas
tatau la klas no bape aku neh
apa2 hal pom
aku xkesah...janji leh blaja dengan aman
(".)

4 comments:

minimainimira said...

alalala masak2 dh anak dara sorg nih..
masin pun takpe..
bulan puasa ni masin pun tak rsa..
mkn jer..
hehe
selamat mencuba resepi2 yg lain ok..
nnt masak anta bg org plymouth rsa pulak:)

whosenischaaa~ said...

hahahha...wokeh..beres kak
nnt mai cni nisha tjk skill msk
ngee~

IanLee87 said...

Whoaaaa... dah tau satu rahsia...
Hahaha... Nisha x pandai masak upenye....
Baguzz le klu dah blaja... jgn sampai kebulur kat sane udah...

Jgn dgr le klu xnak sedih2...
tp klu nak lyn syahdu dgr le...

PS: Pose elok2 tau..

Nini Marini said...

haha!!
chaiyok nisha.takpe,akak paham.terlebih masin tawar tu biase je dik. akak dulu pun gtu gak. skarang pun kadang2.hehe


wah,mantapla belajar ngan kak maya! takleh jadik ni.

=)