Pages

Wednesday, January 28, 2009

fa..mi.L...Y

afta back from uk, seyesly i feel really lazy to update my blog..
baru tgl a few days, blog neh cam da berhabuk skit ( hyperbola ja...)
well, new sem da start...and i feel not happy with my new surrounding..maybe baru ag kot..
rase amat mls untok ke kelas...ntahla, i haf no motivation nk blaja, maybe ini adelah '' cuti'lag'' kot..huhuhu...
dalam mase beberapa bulan lagi aku akan menempuhi exam yg besar, it's DALF..aku agak takot ekceli...i dont know wether i can make it or not...Ya ALLAH ya tuhanku, berkatila pelajaranku...
my mood now very not stable, i feel soooo ''sakit umah''....yes, i do miss my hometown..esp at this moment where are all of my siblings and their kids ngah berkumpul di kelantan....i know macam mn rupa kemeriahan di rumah aku itu...sigh~
semalam, adik beradiku berpakat buat suprise bday party buat ayah ku, di samping anak sedara ku yg ke 2, mohd hairi ashraf...


selamat hari lahir ayah


and

yap


Hadiah claim nnt...;)

balik dari kelas semalam aku berwebcam dengan keluarga aku yg besar itu...sangatla meriah...
anak2 sedara ku suma dok berebot nak dok plg depan...siap gaduh2 ag...makin sebak jdnya...
Si kecil yang makin comel sepanjang 5 bulan ak di sini, Adam, Kakak ( Sarah), Amira, Arif, Lokman..suma dok panggil2..'' che su...che su..''...padahal ingat ke tak diorg ngn aku neh..huhuhu...aku dapat tgk muke every member of my family, bila sampai part my mother, aku cam rs sedeh gla...mak aku makin banyak uban di rambut...and it make me scared.......rase macam dah lama aku tinggalkn my parent...sobbsss...ngah dok sedeh2 uh, Adam, ana sedara aku yg berumur 5 thn mengejek aku...'' aiyooo, che su nangis''..huhuhu..segan plak ngn dak kecik yang banyak molot itu..

adek beradek aku sonok dok bercerita pasal majlis hari jadi ayah and yap uh...dengar2 cam sangatla meriah ade banyak makanan...siap bunga telor lagi ok..huhuhu
and their theme is GREEN...walawehhh..( bukan ka ayah minat kaler merah ka???)

well, even aku xdapat bersame ngn family aku, i hope that i can tebus balik moment macam uh
someday...wait for me ya...:)

p/s: xsabar nak tunggu abang ipar aku emailkan gambar family aku....

2 comments:

Anonymous said...

erm...hepi bufday uncle husain....tahniah menang ajl ya....lagu untukmu~~~huhuhuhu mbn

mumu maira said...

makes 2 of us...
rndu umah jgk!!
huhu..