Pages

Wednesday, January 30, 2008

berakhir sebuah penantian..;p

finally...tu jer yg aku leh ckp when aku dgr dat elaun da msk....haihhh..lm gla br
dpt, aku ni da bbp ari dok berjimat...hahahahah...poyo jer....bla muh sista tnya ade wit ke tak, aku blagak ckp ade ag....yelah ingtkn elaun da nk msk, but kena tggu lama gak br msk...adoiila...ekceli it's not really duwit elaun..ini wit tunggakn kenaikn elaun thn lepas, but cm xleh nk merasa jer..kena byr bnda len ag..huhuh...tapa2...muh along is coming dis ari raye cine punya cuti...so, i'm not going back to klantan la dis olidayyy. muh kakak yg no 3 plak yg alk kelantan, die tnya aku nk ikot tak alek ni? but aku dgn berat atinya tepaksa menolak even ati ku amat merinduiiii keluarga di kg ...waaa, windunyaaa....lan 3 nnt la br aku alek umah.muh along dok kat sabah, die jarang turun kl, so y not habeskn ms ngn die dis time kn?...ag pom, t aku leh pow die..hahahahha( gelak jahat ni)...

i bought muh along a present 4 her bestday even aku sdr tatau tarikh sebenar bestday die, it's a scarf...donola die sk tak, esp bla dat scarf kaler pink. die slalu ckp pink uh kaler hindraf..hakhakhak..poyo jer die uh...

mmmmmm...dat's all la 4 today
nk titot plak, aku da nantok...;p

No comments: