Pages

Thursday, January 24, 2008

;p

ari neh aku recite gak dat poem lam klas
not bad la kot cos aku dpt ingt sume ayat die
tapi, my lec said dat aku ade slang malay ag
hahahahha...biasela uh..proud to b a malaysian!
bla da lps turn uh rs cam lps utang seribu...tapi kn
yg menyakitkn atinyeeeee......kitorg sume kena recite skali ag poem uh ngn
rythm yg btoi, slang francais, bla2...wehhhhhhhhh!!!!!!!!!
bowsan weh wat skali ag...wat skali pom da mcm apa da..ni kn nk ulang skali ag .......BOWSANNNNNNNNNNN!!
NK TANAK KEna r praktis skali ag..haih


pada seblah ptgnyeee......
sume plajar islam kat ipba ni wajib p main hall
ade forum sempena maal hijrah
....................
tapi kn
lam kos aku,
aku n wani ja yg p
hahahahahhaha
semangat seyhhhhhh...tapi tapala
even cam skema pom at least we got smthng from der
...................

balik dr main hall
aku da xleh nk tahan mate yg amat mengantk ni
borak2 ngn farah sat, tros ttdo
smpai la tdo ku dggu oleh bunyi org bwh sdg menukul!
biseng toiiiiii
ingat ni tapak pembinaan ka???
pastu akak aku yg no 5 kol;

teh: su, watpe???
aku: tada pa, np teh?
teh: tada pa, ni nk btau smthng ni, th ngh usha sale bj kat ampang point ni,sume 50%..
murah wooo..tanak alek ampang ka sok?
aku: wut? waaaaaaaa...bestnyeeeee.
teh: ade byk bj yg jns su sk..maila cni, teh pom xbli ag..gaji xmsk ag..
aku: waaa, xleh2...tada wit..elaun lom msk ag
teh:tapala, ilek suda..lama ag sale uh

waaaaaaaaaaaaaa.....tidak2!aku xleh dgr sale ni..esp bla melampau murah
hahahahhaha...tapi aku xleh ikot ati, azam thn ni adalah untok tdk berboros
stat saving untok ms depan, ahaks!
hope matlamat aku ni dapat dicapaila...;p


owh ya, dis ahad mayb aku p teman k.ya n aynaa p klcc, ade 3 on 3 tournament
kwn2 k.ya participate, plus pamela punya le bf pom msk gak...die suh kami sokong skali la
no hal la melah, for u everythng!
hahahahahah

k la, da tada modal da nk melalut
till then!

4 comments:

Mamzel :) said...

Husnisha!!!ilek laa..i da recite 2 kali daa..lg skali kali ke 3 laks..huhu..tapi tak pelaa..ikot jerr laa nadege martra tu...comme vous voulez laa...Wah...ko ade azam untok berjimat????HEBAT!!!

Mell L. said...

ceh~~lima juta kali aku hfl pn xlps gk..klo aku da tgk Marc gelak,hlg sumer paroles aku.siot tol...

Anyway, bf I deary tu men...ngiiii~~~sexy~~hahaha

lina pencilbox said...

nisha said:

...sale bj kat ampang point ni,sume 50%..

lina said:

wooo...seyes arr sale 50% ..sale apa tu ?chinese new year eh..
jom pg jom~
hohoohhoho..murah dan murah..
oppsss..lupa plak..ada org tu nak save duit utk masa depan..tak jadilaa gini~lupakn sajeee
huhuhu

kene recite skali lagi ke poem tu?
lor..rasanya lecturer korg tu mmg nak jadikan korg org france sejati kott~
huhu..
tapi kenapakah kene hafal sajak..cam poet je?:P

whosenischaaa~ said...

to farah,
hahaha....cian ko kena recite 2 kali...but msk ari ni...jd 3 kali la kn???
wawaw...btw, doakn aku dpt berjimat cermat...huhuhu..tapi, kalau ada duwet byk t aku akn dirasukkkk!!!
waaaaaaaa.....;p
to pame,
pame gataiiii...afiq girly la...hahahah
to kak lina,
alaaaa..kakak ni xbek auuu...ejek nisha..hahaha
seyesly nk berjimat cermat ni
haiiiihh...tapi cam agak ssh ja
gane erk??.....;p