Pages

Tuesday, March 18, 2008

being 20 YEars old....haih~


time bergerak ngn cukop pantas....woaaaaa....seyes xsedar now i'm oredi 20 YEARS OLD!
hahahah...semalam baru rsa smbot bestday yg ke-19...apa2 pom, i haf to accept dat fact...ngeee~

my bestday mmg slalu wonderful cos muh fen r wonderful!..yeh, u rock guys
thnks for all da msgs from u guys yg mengingati dr ini...sob2...for muh classmate, thnks for da presents....they are soooo wonderful n korg memg memahami cos i got polkadots's stuff gak..ngee~..but, me tada mase ag nk upload gmbr2 adiah uh...nnt k?owh lupa, thnks u guys...muh housemates yg nyanyikn b'day song to me....terharu weyhhh...mujur xngs jer..korg mmg best la!

for ammar deari, thnks cos maenkn lagu b'day ngn gitar uh...dat was soooo cweet...;P
n for da shoes oso...shayunk kamooo...

here are some wishes for myself:
  • semoga me panjang umor n sehat selalu
  • i hope i cn b success di dunie n akhirat
  • may god bless me alwaizzz
  • hope i cn b more positive (+)
  • moge2 me slaluw bahagie...;p
  • stop being childish...n grow up!...;)


No comments: