Pages

Friday, March 7, 2008

minggu di mana aku menghintung hari untok pulang ke kampong....(x,X)

ahad....isnin....selasa...rabu.... khamis......n..... JUMAAT!!
yay.....finally berakhir gak la minggu ni...
huhuhu...
even aku xbalik tros pom
aku sgt gumbira cos no more classe....xpyh p jumpa lecturers aku yg
menyakitkn kepala uh...;p

dalam mggu ni ade jer aktiviti yang memenohkn jadual harian aku

huhuhu

ari selase, aku p klia ngn ammar sama jeri
untok hantar tarep, bestfren diorg balik aussi
balik dr klia uh
p mkn satay kajang, dat was muh perst time mkn
at dat place n not bad la satay diorg...ekceli, aku ag prefer satay kat
muh hometown...;p

oops, before dat....

isnin n selase aku ade exam, b2 plus
apa2 ntah la aku jwb for muh exam uh
yela, da xblaja kn..;p

ari rabu plak aku n wani p teman
mejah n mat for shopping
kat sogo
sale gel kat sane weh.....gla sat aku...hahahahha

n smlm
aku p alliance francais kat jln semarak ngn dak2 french yg len
ade '' printemp de poets''
kat sane, kami sume diminta baca poem sorg2
depan minah2 mat saleh perancis yg kononnya pakar lam poem ni
(indeed yes kot...;p)

n ari ni
aku ade presentation
men wat cincai jer
semalm sume org leteh balik dr AF uh
tadanya nk stay up gla2 untok siapkn presentation uh

mmmmmm....now aku dok lam bilek
ngh tgk kwn2 aku kemas brg2 nk alek kampong mlm ni
alahaiii...aku luse br dapat alek...haih~

it's raining..sejok sgt.....
aku suke gla ujan gni....rase cam calm..hihihihi

tonight muh sist akn mai untok fetch aku
balik ampang lu...stay kat umah die before alek kelantan
da lama xjumpa muh ank2 sedare, tapi aku lom siap packing pom ag muh barang2

mls...mls...mls.......

No comments: