Pages

Wednesday, December 3, 2008

maluwwww...chek maluwwww....

hahaha..aku tatau same ade aku patot menulis psl bnda yg memalukan ini ataupom tidak...
menulis post ini sperti membuka pekung di dada sendiri...apapom...tulis jerla
semoga dapat bagi pengajarn kepada orang lain...;p

btw,
tadi mase break klas litterature tadi
aku, mad, ayie n aynaa pergi library CLA cos kau n aynaa memerlukan pertolongn mad
untok men'rip'kan satu document sonore ni ke dalam laptop mad...
and ayie mau photostat transcription die punya dokumen sonore...

time kami dok sebok ngn keje aku uh
ayie p photostat ( pakai aku punya kad photostat OK....)

.....

da setel keje uh, aku, mad n aynaa mau balik kelas...and kat depan pintu uh ade plak
si ayie uh duduk2 kt kerusi membelakangi kami....

" Haih, tak balik kelas ag mamat neh", kataku....and dengan slumber badaknya
aku tolak ayie uh dari belakang

'' Weh kurik, xse kelik kelas ag ko"........

OMG.....................................

belom sempat si "AYIE" uh pusing ak baru pasan something.........


waaaaaa.....napa ayie nampak ag kecikkk??????
napa rambot die ag nipis?????
napa baju die kaler itam bukan ijau?????

OOOOOOOOOO tidakkkkkkkkkk..........................!!!!!!!!!


aku salah orang!!!!!!!!!!!!


itu adalah mamat korea yang seiras ngn ayie!!!!!

aku apa lagi,

tros buka langkah seribu melarikan diri dr library tersebottt...

oooooo tidak....aku maluwwwwwwwwwwwww.....
aku dapat dengar mad n aynaa ketawa terbahak2 di belakang sambil
marahkan aku....

" weh nisha, apa yg ko buat uh????, memalukan betol!"


mamat korea uh xsempat nampak aku kos aku da lari kua
so yg jadi mangsanya adelah mad n aynaa la...huahuahua

SOWI GUYS, aku memang xsengaja nak malukan korang...;p

tapi kan, seyes dat guy mmg sebijik gla dr blkg ngn ayie
even mad n aynaa pom pk yg itu adalah ayie...haih~


sampai kelas uh, apa lagi riuh la budak2 neh tau pasal uh
suma dok gelakkan aku...ayie yang menjadi penyebab aku maluw uh
gelak macam apa ntah....

die siap cakap lagi

'' Seb bek ko xwat macam ko biase ko wat kat aku kn ( pukol....)?, kalau tak mesti ag malu"

*......*


haihh....maluwnyaaaa...................




ms time kelas pom aku masih kene gelak...


moral of the story,

  • check dulu sebelom terjah
  • jangan slumber badak sgt...kan dapat malu...padan muke


.......

p/s: mad n ayie, korg xyah nak suh mejah tulis lam blog die pasal neh la kos aku dengan muke tebalnya da tulis sdr da ok...

7 comments:

anjut said...

NICHAAA MEMANG KURIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!HAHAHAHA!!!!!KALAU AKU DAH TERJUN BANGUNAN COZ MALU TAHAP INTERNATIONAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hahah...mane der aku gelak²...
aku yg malihat pon malu giler weh...len kali salah org... g la ckp sori dl ke ape...ngekkkk...


HAHAHAHAHAAHAH

Anonymous said...

astaga....maluw weh...aoilaaa kamu...<@_@)>

Anonymous said...

hahahhahahahah
gelak same die!

AISHAH roslan said...

salam. yep. kak aishah tau budak jepun mana. hehe. mmg muke die lbh kurang ayie ;)

Asak said...

Haishhh..
Maluuu sehhh..
Haha

whosenischaaa~ said...

ye2 suma orang....i know dat it's so embarassing...;p