Pages

Wednesday, February 18, 2009

panggilan telefon di awal pagi...

around 4.30 am..


truttt..truttt...( bunyik tepon nokia aku dengan simcard maxis )

gambar along terpapar di skrin telefon...aku pandang jer telefon tu..
biarkan tros berdering dengan ringtone '' mawar khayalan''.
aku xleh nak angkat panggilan uh kos tiada kredit.

(info for those yang tatau, kalau mau jawab panggilan telefon dengan menggunakan talian malaysia, kene ade kredit dalam telefon kos setiap panggilan yang diterima kene charge RM6 per minit, kalau xsilap la)

aku matikan panggilan tuh
kos tak mau kejotkan aynaa yang tgh nyenyak tdo di sebelah
but hati aku berdebar- debar

'' napa along kol pagi2 buta neh??, xpernah2 die kol waktu gni..napa??"

and then aku hantarla satu msg to my sister dengan menggunakan telefon di france neh,
asking her, why she called me..

sambil menunggu reply from my sister uh
fikiran aku sangatla kacau
macam2 benda buruk aku pikir...
YA ALLAH
mintakla bukan berita buruk


aku menunggu

dan menunggu

...

5 menet berlalu

aku xleh lelapkan mata kos aku kene tggu sampai my sister reply my msg

and finally, sampaila jua msg yang ditunggu2


'' owh, tada apa2..salah tekan td, nnt check email k?"

pheww..lega amat....

aku hampir2 menangis dek menunggu and kos dok pk bnda yg bukan2

syukur alhamdulillah


....


p/s: selalu takut...

No comments: