Pages

Wednesday, February 18, 2009

ponteng klas ag..;p

sweet dream comments


hari neh sekali ag klas pagi tak dapat nk g
gara2 salji yang agak la tebal, tapi xsetebal minggu lepas
apa lagi, aku sambung la tdo...dan gara2 sambung tdola aku nyaris2 lambat ke kelas yang pukol 11 itu...yah, even salji still ade, bus da boleh bergerak da start kol 9
kenela g klas linguistique generale...ooooo...sangatla buhsan klas tersebot...sigh~

pastu di sebelah petangnya aku terpaksa ponteng klas sekali ag
due to sakit kepala yang amat..mesti ni gara2 sejuk...haih, barula tau yang aku aku ineh
tidakla jenis yang tahan sejuk..aku tdo sepanjang hari selepas menelan sebiji panadol yang aku jumpa lam laci..( sebek)...

p/s: kepala penim, gara2 byk tdo..mlm ni kompem xleh tdo...habes akuuuuuuuu!!!

3 comments:

Anonymous said...

xphm


haih, baru ku .....(tau?)... aku ineh
tidakla jenis yang tahan sejuk..

whosenischaaa~ said...

hahaha...tertinggal..

Anonymous said...

Ckg jangan marah nanti kalau student xg klas kamu nanti..muahaha