Pages

Wednesday, August 4, 2010

suratan atau kebetulan? kekekeke

everytime i listen to my ipod, lagu yang
mesti akan ade is BISIKAN NURANI....why eh??
even i shuffled my nasyeed playlist, its still there
and without aku sedar, that song gave me some effects

sounds crazy huh? yaloh, dat song shud be ditujukan kepada pompuan from lelaki
but i'm a WOMAN nok! hahahahhaha


hurm,

bila dengar bait² lagu uh,
my heart pounding like crazy
and i cant sleep!
so psycho.....

THIS FEELING was so familiar.....


so familiar....

dulu²


hurm, susah hati betol la macam ineh!



In Team - Bisikan Nurani



Lautan kematian ombak

Tenang pantai tiada terusik

Begitulah tasik hatiku

Sejak kehadiranmu



Betapa aku hargai

Anugerah syurga di dunia

Doa kudus aku panjatkan

Semoga dirahmati



Telahpun ku syukuri

Di dalam hidup ini

Cinta suci kurniaan Ilahi



Kejernihan wajahmu

Sempurna pada pandanganku

Kau kirana

Keturunan terpilih

Disanjung serta dihormati

Kau permata

Kesederhanaanmu

Mengecap kekayaan dunia

Kau mestika

Ketaqwaan dirimu

Itu yang merantai jiwaku



Bukan aku memuji

Apalagi memuja

Salahkahku kagumi… perhiasan duniawi



Bisikan nuraniku

Engkaulah pilihanku

Akanku pertahankan
                                                                     Amanah suci ini



Nabi saw bersabda;
“Dinikahi wanita itu kerana empat perkara . Kerana kekayaannya, kerana kedudukannya, kerana kecantikannya dan kerana agamanya. Maka pilihlah kerana agamanya, nescaya akan beruntunglah kedua-dua tanganmu”

 (Hadith Riwayat Bukhari dan Muslim)


p/s: aku ingin jadi wanita yang dipilih kerana perkara yang keempat....

No comments: