Pages

Thursday, February 24, 2011

The odd one..:p

kalau anak terakhir akan jadi lain dari yang lain eh?
in my family

i'm the biggest one amongst my sisters..even my brother is skinnier than me
i'm the tallest amongst my sisters
i'm not as pretty as my other sisters cos they got my father's pointy nose (i have my mother's, but it's ok because my mother is the prettiest..:p)
i'm the only one who dont eat DURIAN....i dun like it! *while others eat durian, i makan limau mandarin sorang² depan tv*
i'm the most fanatique one dengan spicy food, others makan jugak but xsegila gue *pernah kene marah dengan ayah*
i'm the only one yang xsuke bende² manis...depa suma suka kot..;kata orang kelantan! *ayah, i'm ya real daughter right? nama che su sebenar bukan Nisha A/P Chandramohan kan? miahahahah*
i'm the most independent one! yeay! sebab masa umur 13 thn da keluar mengembara *masok skolah asrama yang sepoloh menet dr rumah, :p*
i'm the most lembik or a gameslump, abg kakak² cheq suma jaguh sukan..;siap ade medal..i? ade, medal main congkak..dapat no 2, tu pom tahun lepas dapat..bila da kua dari skolah.:p
i was a loner masa kecik, age gap's yg besar membuatkan diri ini anak bongsu yang suka cakap sesorang, sambil melukis sambil bercakap, main barbie tukar² suara...*sigh*
maybe..maybe la...* but my sisters said so*, i'm the only child yang ayah being lenient with, sebab kakak said, ayah was so garang and strict masa die mude...bila da tua, he turns to be someone yang lagi lembut, and suka bergurau * sometimes i call him brother or boh (bos) u noe* and he loves it!...
and then and then, ayah is most talkative dengan me sebab im super talkative! normally kalau my kakak² or abg try to start a conversation dengan ayah, die akan jawab pendek² jer, if me..ill make him answer every question...kalau ayah xnak jawab i was like " ayahhh niiiiiiiii...jawablaaaaa"; aha, my ayah ni senang dapat kawan² mana² die pergi pom, and my family said i inherited that...*ye ke?, ye kot...banyak cakap kn?*

hurm, banyak sbnrnya bende yang make me different from others in my family, tp tak tertulis kot..and da start malas da..hahahah

*malas tol nak kua dari komforter neh, it's raining outside baby!*

No comments: