Pages

Saturday, August 2, 2008

back from BTN~

Finally...selepas seminggu menjalani BTN
di shah alam, dapat gak aku kembali ke ipba.
seriously, setiap kali aku berada di luar IPBA selama bbrapa hari
aku akn merase ketidaksabaran yg terlampau utk kembali ke sini. aku
ngaku dat even aku cam xbape suke dok cni kekadang but ipba's still da best place ever in kl ni....just like my own house la...;p

sepanjang tempoh aku berada di kem BTN tersebot, aku banyak mengenali kawan2 baru...
da most important thing is, aku dapat blaja byk benda baru....esp about my beloved country

MALAYSIA....

mmg dat program mmg patot dtroskn
dan i thnk dat all of ppl shud go der....

so far, suma bnda agak best la dsane
except for aktiviti riadah...waaaaaaaaa...i hate aktiviti fizikal..;p
badanku sakit2 slps stp aktiviti fizikal seperti berlari 2km!
( for ppl yg xsk melakukan aktiviti sukan like me it is a very long distance...sigh~)

aku membawa balik ole2 yg sgt '' berharga'' dr kem tersebot

iaitu,


SELSEMA DAN DEMAM.......!


Waaaaa...sgt menyeksakn cos aku da lama xdemam......
ya ALLAH, cepatla sembohkn hamba~MU ini....

amin.....................


3 comments:

Mamzel :) said...

bape menet kte jalan???19:53??hehehe

whosenischaaa~ said...

hahahahah,seb bek xfail lari 2 km..muahahaahha~

SangKunang said...

balik btn deme nah ko?