Pages

Thursday, August 28, 2008

my last day kat umah~

dis post is da sekuel of da previous post~...;p

time last day kat umah uh
iaitu ari isnen....aku tada wat banyak benda sangat
just dok kemas2 barang2
nak bawak g kl
aku quite sebak la ekceli
haih~
nenek sebelah umah aku uh
jumpa aku jer tros nangis...cakap die xpanjang umor naka jumpa aku ag bla aku alek someday....haih~ ( pliss, dun say dat....)

family aku dok menjamau aku jer sepanjang aku alekbercuti uh
nk mkn apa suma mereka usahakn...huhuhu

ari uh mmg terase sangat cepat berlalu
tau2 da malam da.....aku pom start la nk beremo..;p

time salam2 nk p terminal bus uh
aku da start mengalirkan air mata da...
i'm gonna leave my beloved mother.....
FYI, my mother xleh nk datang kl untok antar aku cos
she's not in good health, plus she cant travel jauh2...

sob2...(".)


sumpah,
aku xpernah tgk mak aku menangis cam die menangis mase mlm last aku kat umah....sedey aku tuhan saje yang tau
aku pelok mak aku for da last time...n hope dat die selalu sehat untok merase buah kejayaan aku nanti....
insya~ALLAH...i'll do my best di sane nanti..amin....


p/s; not in da mood to menulis ekceli...;(

2 comments:

Anonymous said...

Saye pon sedey gak....Waaaa maben

AISHAH roslan said...

salam. kuatkan hati. insyaAllah, kite sama2 berjaya disini nnt. amin ...