Pages

Tuesday, August 26, 2008

my last holiday....;(

cepat sungguh sebelas hari berlalu,
tau2 aku dah ade kat ipba neh
macam xterase cuti seminggu aku yg terakhir neh...haih~

apa2 pom....cuti kali ini mmg sangat bererti cos
i can spend time with my love ones.....

my family

my relatives

and my friends

p/s; for those yg mintak aku update blog neh....permintaan anda sedang ditunaikan...ngeee~

okaiii....kali ini aku nk bercerita tentang apa yg berlaku n apa yg aku lakukan sepanjang cuti sebelas hari aku yang terakhir neh.....

mmmmm....we start with hari jumaat
hari aku serta kawan2ku pulang ke kampong...opps....
not forgetting my lil' nephew, ADAM...
aku happy dat friday cos selain dapat alek umah, aku leh jumpa
AMMAR for da last time (maybe???!!!)
btw,
thanks dear for those keropok lekor from terengganu
yum2...sooo delicious...huhuhuh~
so sad dat sayer akan tinggalkan kamu...sob2

due hari pertama ( sabtu and ahad) uh aku tada melakukan apa2
aktiviti sangat...still dalam mood berehat sambil mengenyangkn perot
huhuhuh~

and then, hari isnin uh k.ya ajak aku p wat medical check up
kat KBMC (KOTA BHARU MEDICAL CENTER)
i tot wat mc kat sane maunya seratus lebeh...but
sebek RM95 jer..huhhu
it's quite worth it la cos service kat sane
mmg sgt bgs n plus xamik mase yg lame....;)
(it seems like i'm promoting KBMC...ngeee~)
pas abes wat medical checkup uh aku ronda2 di kota bharu....
aku n k.ya semapt mengeyangkan perot denagan nasik kukus kat kedai apa ntah...but sedap gla la..huhuhu

hari selasa,

today umah aku wat kenduri kesyukuran sempena keberangkatan aku
ke pranchisss..huhuhu
sungguh meriah...ramai gla sedara-mara dan rakan taulan aku datang
time2 gni la aku dapat mengenali sedara mara yg aku tak pernah tau kewujuda mereka...huhuhu
and yanag paling bestnya
kawan2 lama aku
dari sekolah rendah n sekolah menengah pom maiii and
ramai plak uh..huhuh
thnks dudes!
even korang ade komitmen len, korang still datang...sob2...
(terharu la kunun...huhuhu)

keesokan harinya...
aku ade lil gathering ngn kawan2 skolah faris aku luw
huhuhu...it was soo fun cos mmg ramai yg ade
kebetulan ramai kawan2 aku yg ngah blaja kat oberc pom
sedang bercuti....kami mkn2..borak2...n mengenang citer lamer2
hahahahah~....thnks a lot to JUSOH yg menjadi drebar yg setia...huhuhu....afta dat gathering uh kami bramai2 plak g umah wani cos die at kenduri gak...rase cam xsopan plak bla kitorg tidak memakai pakaian yg seswaiii...;p

ari khamis uh plak
aku, bella, nayo, jamie n jusoh
pergi berjalan2 di PCB ( PANTAI CAHAYA BULAN k, not PANTAI CINTA BERAHI...;P)...kami makan2 n amik gambar di tepi pantai...seyesly, aku mmg happy gla dat day...balik dari sane kami sempat singgah di umah cekgu bahasa melayu kami di skola faris luw...and smepat memborong jagung rebus di tepi jalan...again, thanks a lot guys for da sweet memory...luv u all damn much!

jumaat...~ berehat mode~

sabtu uh jalan ag..huhuh
but kali neh ngan kakak n abang ipar gue
kami ronda2 satu kb uh
bli barang2 keperluan..rase sangat best even leteh...

ahah plak, aku, wani and amirah
pergi ke sekolah kami
SEKOLAH MENENGAH SAINS TENGKU MUHAMMAD FARIS PETRA
untuk berjumpa ngn guru2, jarang dapat peluang untok ke sekolah cos biasenya cuti aku akan clash ngn cuti dak2 skolah...huhuhu
da alme rasenya xjumpa cekgu2 kami uh
banyak yg da berubah....n skolah faris da ade pengetua baru
name die KJ (WUT????)
OR KAMARUDDIN JAAFAR...huhuhu
balik dari sekolah, kami ke kb (again??)
but kali neh aku nek bus plak..huhuhu
da lame xnek bus kat kawasan pc neh
kat kb uh,
kami shopping2 skit...;p

ISNIN...........

IT WAS MY LAST DAY

....TO BE CONTINUED......

1 comment:

Anonymous said...

Haha...yeke?tinggalkan saye sedey x?haha maben