Pages

Tuesday, February 26, 2008

again...it's about outfits..;p

hihihihi
aku tulis blog pasai pakaian ag
kat bawah ni ade bbp jenis pakaian yg mmg cantek n stylo abes
most of them aku cari kat msn...dey r cool
love them....n dey all adalah fesyen di luar negara
but we can wear them in our coutry yg panas ni gak
( not for kot2 ya).....meh kite mengusha bersame2...;p

dis kind of seluar mmg cantek

oh la la....
cool!


sweaters


extemely shantekkkkkkkkk!!



haihhh...so cute...;p


wish i can haf somethng like tis when i go to france..;p


(X,X)= AKu DA rambang maTE....NGeeeeeee~


huhuhuhu
tataula aku asek search kat tenet bj2 lawa jer
da jadi xbtoii da..esp lately ngn
rase2 tensi kat kelas
adoiiii
slah satu care aku mengurgkn tensi aku adalah mengusha bj2 lawa kat
tenet...hahahahahaha


2 comments:

fadly E.n.S.3.M said...

u surely akan bli sgt banyak baju kat cni nnt coz dat kind of baju mmg org2 cni nye trend..melayang la elaun nnt =p

whosenischaaa~ said...

really????
waaaaaaaaaaaaaa...bestnyeeeee!!!
hahahahahahha....kena jimat from now la kalau gtu
how about bags???
byk tak bag2 yg cam besar2??
;p