Pages

Thursday, February 14, 2008

my wish comes true....;)


mase cuti raye cine ari uh
k.ereen mai lepak kat ipba beberapa ari
n die bawak keta, so...ia memudahkn aktiviti berjalan la
huhuh...aku ni tukang ikot jer
masa ari isnen uh, lepas abeh kelas
n time org dok kalut nk balik kg
k.ya n k.ereen ajak aku g uia gombak
nk tau apa motif pegi sane?

p bli kaen tudong ala2 pompuan arab pakai uh
ala, yg kebanyakkn tourist arab mai malaysia pakai 2 (cam yg aku pakai lam gambar di atas)
yg kaler itam n dipakai ngn jubah die.


soooooooooo

aku xcited gla la kos aku mmg nk sgt2 dat tudong
da lama aku nk cr dat tudong but tatau nk cr katner
muh frens ramai yg ckp hanaya kat uia jer ade tudong jns uh
maybe cos dat university is international n ramai org arab kat sane kot..........

but.........

wat a sad day cos ari uh kami tada masa yg byk untok smpai ke sane by 7...byk bnda yg menghalang..esp jam yg trokkkkk.......huhuhu


so, keesokkn arinya plak kami p uia
n kali ni kami btol2 sampai d sane

itu adalah pertama kali aku smpai kat uia

b4 dis xpnh g pom

apa lg
kami laksankn la niat asal kami pegi saneeeee


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku sonok gla kos tudong( ekceli it's a selendang)uh mmg ade kat sane..apa lagi
borongla...aku bli 3 selendang
satu kaler cream, 2 kaler itam

pokai jap aku...;p

sooooooo happy dat day

before balik ke ipba
kami sempat amik2 gambar kat sane

seyesssly kat sane panas bangat
cam nk terbakar..huhuh
pastu aku pkai kaler itam plak
mkn 'sejuk' la jawabnye...

kat uia uh kitorg jmpa kawan skola k.ya
k.nini n me, i met my old skool fren yg blja dekat2 uia uh
der r a lot of funny thngs happened
but, aku xlarat nk citer sume uh..

before maghrib, kitorg gerak blk
but da journey tak stop setakat uh jer
kitorg sggh ag mid valley
huhuhu
mid valley seyessly sunyi glaaaa
manusia skit jer
n kebykkn kedai da ttp
foodcourt lagi la
ttp trosss
huhuhuh

kat mid uh,
kitorg maen bolinggg..
dat was muh perst time aku men boling
n mmg memalukn kos aku mmg totally xpndai men
hahahahha...aku baling bola boling cam aku baling bola petanque!

wat a shame!

huhuhuhu~

aftaward, kitorg alek ipba and
berehat sepuas2 nyer


(0....o)

No comments: