Pages

Saturday, February 16, 2008

watching a classical concert

i just back from ASWARA (akademi seni budaya n warisan k'bgsaan) cos kitorg budak2 french kena p tgk concert classic org perancis....mula2 aku cam tensen gak la cos kena g.yela, wikend cani cbok nk wajibkn kami g tgk konsert plak....mule2 aku ingt konsert cam rock gtu..tup2 konsert org men piano n seruling.....pas mal la ( not bad la)....terer pompuan yg men flute uh....her name if i'm not mistakenFlorence Loonis, a french woman n da pianist is a chinese woman, Pei Ling Kong. both mmg power gla la...ade certain lagu yg diorg men wat aku cam terbuai2 skit...(ecececece, ayat xnk kalah)

but before dat
ade bnda memaluwkn happen
......
macam mana la aku leh terpakai bj yg corak sebijik cam tshirt ayie
jalur2 coklat n ijau
cume beze saiz jalur jer
hahahahha
wat a shame!
tapi tapala...
like i care bnda gtu uh...ayie jer pom
dak klass aku gak
bkn nya org lua yg aku xknl btg idong

kitorg smpai kat ASWARA uh around 8 n blk kol 10.15 mlm.
lecturer kitorg yg ade same td r nadege n thomas..our ticket masok dsponsor oleh alliance francais.
merci AF!
Agak ramai la gak yg hadir, but of cos la majority org perancis..n budak2 pom ramai.
sebot pasai dak2 ni...ade la bbp org dak perancis n itali yg nakai2 gla dok blakang seat aku....si mamat n ayie sonok dok melayan diorg yg nakal tahap pa ntah...esp budak yg name die
Oudain (prounonce die cam 'udang'..hahahahah)..nakal gla, dok cuit2 org..adoiila..seb bek comel
die uh dok wat biseng kat blakang...yg plg xtahan, siap ngaku ag yg die uh ''malin''...somenthng like nakal la...pastu kn, die ckp aku n mamat adalah kapel kos mamat borak ngn aku..
then, boleh die ckapa aku nk kawen cos aku pkai tdong...for him, kalau pakai tudong ni org yg nk kawen la...terpksa la ku xplain yg bnda uh tuntotan agama...huhuhu

afta concert uh abes
kitorg yg kelaparan ni alek IPBA
n smpai ja IPBA, tempat perts yg dserang adalah scud..
apa lg, bli food la.....aku bli nasik lemak...
bla smapai bilek, aimi plak bwk byk gla food
apa lagi. ...suke ati la
huhuhu

ade mcm2, ade

bihun

kek coklat

creampuff

kfc


yum2

;p

now, aku amat letih
but dun feel like wana slip

mlm masih mude...............(X,x)

No comments: