Pages

Wednesday, February 27, 2008

life's here is @#$%^^ !

lately
aku slalu naik marah
n bla aku marah nk jer aku maki2

seyesly
i'm sick wif da authorities here
they r @#$%#$%^
rubbish!

last year tadala trok gni undang2
dis year lepas kjhep tukar
makin melampo2

mmg menyakitkn ati
aku mintak pelepasn sehari nk balik awal kelantan pom biseng

da la siap kena pggl ag
tu baru nak minta kebenaran
blom balik ag...it seems like aku wat kesalahan disiplin yg besar smpai nk pggl2

mereka easily ask me to cancel my ticket for dis 6 march
silly toiii...pk la skit
it's not tiket bas yg kite leh mintak separuh duet tambang
kalau xjd gune

it's AIR ASIA yg we all noe
mmg kalau kite nk nk mintak balik duwet mmg

impossible..................sedeyyyyyyyyy..seyesss aku sedey sebab terpksa susahkn muh sistas
esp muh along nun kat sabah uh
die plak yg kalut2 nk crkn tiket nk make sure yg adik die ni dapat balik ke kampong...............

aku rase geram sbb terpksa susahkn muh family in dis matter


muh other sista yg no 3 said dat
tiket maybe ada
....BUT...
it's bus tambahan la
and of cos la along aku yg mudah wisau uh
xbenarkn aku nek datbus cos mmg bahayadat kind of bus
cos we dono what kind of ppl yg akan drive bas uh
n she willing to buy another tiket

for me!

i hate dat!
i feel sooooooooooo guilty for dat....y we have to membazir banyak duwet untok
satu permintaan yg ringkas jer, just give me pelepasan sehari jer
payah sgt ka?
is dat terjejas sume org if i'm not around?
aku kena amik another big exam ag ka till satu hari nk skip pom biseng?
aku pakai duwet korg ka kalau aku balik awal?

even org kaye pom bengang kalau terpkse membazir cam ni
apatah aku ni yg xsenang sgt n xsusah sgt
every sen is sooooooo precious.......n xkn aku nk biakn muh family simply bazirkn duet camtu jer?

plus,
balik ni aku kena wat pasport ag
tu gune duwet plak uh

haih.............

Ya ALLAH, permudahknla urusan ku kali ini...amin.....:(

4 comments:

lina pencilbox said...

hohoo..ciannyeee:):P:P

takleh ka main ponteng ja?
akak slaluu gile buat kat cni~
kalau ada kelas hari jumaat..main skip aja..

jgn tensi2 ye..
hehehhe..

fadly E.n.S.3.M said...

sabar la..
setiap mende tu ade hikmahnye (slalu org2 cakap camni kan?)

ok la..setiap mende tu jadi sure ade untung lain hari nye =]

asalkan slamat sampai..syukur la =)

dah nak wat pasport ek?
xlame ag dah nak fly =)

take care =)

whosenischaaa~ said...

to kak fadly
thnks, mmg ngh bersabar ni
kalau tak da lama dah jadi xbtoi
agpom da bli da pom tiket balik...redha jela..da mmg tada rezeki...haih~
kami da start kena isi borang da..hahahah..sedey plak nk tgglkn malaysia...tapi tapa, bkn esok pom...lagi bbp bulan..;p

whosenischaaa~ said...

to kak lina
before ni mmg la senang jer nk ponteng.......
tapi now cam leceh gla
pak guard pom cam xbtoiii
sakit ati btol kalau pk

tensionn gal...arghhh!