Pages

Saturday, February 23, 2008

hot fm big jam di dataran pj

bersame badak biru..;p

kami ngah menggiler...;p


aku xplan pom ekceli nk g
tgk konsert ni...bkn menat pom ngn konsert2 ni
tapi, nk g amcorp mall p cr bhn mengajar untok kelas tusyen di masjid bgsar
n then, alang2 da sampai sane uh
p jela tgk

mmmmm......
quite ramai r gak yg p
riuh rendah
mcm2 gaye ank2 mude yg p tgk konsert uh
ade yg ala2 artis pom ade
xkurang plak yg cam over2 gtu
huhuhuhu

kami yg pergi tadi adalah

aku, k.ya, aynaa, k.ereen n k.nurul (k.ereen nye member)

kitorg xlepak lama sgt pom kat sane
dgr 2 3 lagu, tros p amcorp mall
mls nk menjemor bawah matahari yg super terik uh

kat amcorp ramai gla org
garce a ce concert la

kat amcorp
uh, aku bli
2 utas rantai yg aku mmg dok cr2 slame ni
huhuhuhu
yes2~

pastu,
aku n k.ya bli da same bedsheet
hahahahahh
bilek kitorg akn jd cam asrama la
katil yg same cadar..;p

dat cadar mmg lawa gla
itam n merah main kaler die
polkadot (of cossss) plus lady bird

sooooooooo kawaiiiiiiiiiiiii!!!

now i'm alone in muh room kos k.ya p tdo um
till then...;)

2 comments:

lina pencilbox said...

wooo..
jelesnyeeee...
warne merah ngan hitam ladybird??
polka dot~

haih...jelessss..jeless...:P:P

whosenischaaa~ said...

hahahahah
lawa kak...dala murah jer
3o jer, hahahahaha
plus, it's polkadot!...ngeeeeee~